HelloLina

Förkyld & Filmkväll
Igår kände jaag att jag började blir förkyld, men kämpade på igenom dagen. På kvällen mådde jag jättedåligt och även idag när jag vaknade så jag skippade dagens föreläsning och tutorial och stannade i sängen, medicinerade mig och vilade. Vilket jag kände verkligen var vad jag behövde. Snuvig och täppt i näsan och bihålorna, ont i halsen, huvudet och hela kroppen så det var jobbigt att röra sig. Jag började må bättre när verktabletterna verkat och på kvällen kände jag mig tillräckligt pigg för att gå iväg på filmkväll hos en kompis. Temat var Nya Zeeland för idag är det Waitangidagen och hon kommer från Nya Zeeland. Vi kollade på Boy, en film därifrån och blev bjudna på Nya Zeeländsk Marmite macka med chips, fairybread (bröd med smör och strössel) och Pineapple lumps (ananasgodis).
 
Vad min dag bestod av
 
 
 
-L
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress